Általános Szerződési Feltételek
Egy megállónyi támogatás
Hatályos: 2025. augusztus 4-től
1. Szolgáltató adatai
-
Szolgáltató neve: Bőgér Eszter Anna e.v.
-
Székhely: 2643 Diósjenő, Csokonai u. 14.
-
Adószám: 91270047-1-32
-
Nyilvántartási szám / cégjegyzékszám: 60753034
-
E-mail cím: egymegallo@gmail.com
-
Telefonszám: +36 30 012 1580
2. Alapvető rendelkezések
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák a Szolgáltató által a www.egymegallonyitamogatas.hu weboldalon keresztül nyújtott coaching szolgáltatások igénybevételének feltételeit.
A weboldalon történő szolgáltatásmegrendelés, időpontfoglalás vagy kapcsolatfelvétel egyben a jelen ÁSZF elfogadását is jelenti.
3. A szolgáltatás jellege
A Szolgáltató egyéni és/vagy csoportos coaching és mentorálás formájában nyújt támogatást személyes fejlődés, életvezetés, munkahelyi kérdések, vagy egyéb pszichológiai tanácsadást nem igénylő témákban.
A coaching nem minősül pszichoterápiás vagy egészségügyi szolgáltatásnak.
3/A. Nulladik találkozó (ismerkedő konzultáció)
A coaching folyamatot minden esetben egy ún. nulladik találkozó előzi meg, amely egy ingyenes ismerkedő konzultáció. Ennek célja:
hogy a felek megismerjék egymást,
a kliens körvonalazza a hozott témát vagy célokat,
a Szolgáltató pedig bemutatja a coaching folyamat kereteit és módszereit.
A nulladik alkalom alapján a felek közösen döntenek arról, hogy kialakítanak-e coaching kapcsolatot.
Ez az alkalom nem kötelez sem a kliens, sem a Szolgáltató részéről a folyamat elindítására. A beszélgetés bizalmas, az adatkezelési szabályok erre is érvényesek.
3/B. Coaching megállapodás / szerződés
A coaching folyamat megkezdése előtt – a nulladik alkalmat követően – a felek között egyedi coaching megállapodás (írásban vagy e-mailes egyeztetés formájában) jön létre. Ez a megállapodás tartalmazza:
-
a coaching célját és időtartamát,
-
a találkozók rendszerességét, módját (online/személyes),
-
a díjazást és fizetési feltételeket,
-
a titoktartásra, adatkezelésre, felelősségre és lemondási feltételekre vonatkozó szabályokat,
-
a Szolgáltató és a kliens jogait, kötelezettségeit és vállalásait.
A coaching kapcsolat alapja a kölcsönös tisztelet, bizalom és együttműködés. A szerződés a coaching folyamat lezárásáig hatályban marad, de bármelyik fél jogosult azt indoklással megszüntetni, ha úgy ítéli meg, hogy a folyamat nem szolgálja tovább a célokat.
4. Időpontfoglalás és lemondás
-
Időpontot a weboldalon keresztül, e-mailben vagy más megadott csatornán lehet foglalni.
-
A lefoglalt időpont legkésőbb 24 órával korábban díjmentesen lemondható vagy módosítható.
-
24 órán belüli lemondás vagy meg nem jelenés esetén a konzultáció teljes díja felszámításra kerül.
5. Díjak és fizetési feltételek
-
A coaching szolgáltatás díja a weboldalon szereplő, aktuálisan feltüntetett árlista szerint alakul.
-
A Szolgáltató háromféle díjszabást kínál:
-
Standard ár – a szolgáltatás piaci értékének megfelelően.
-
Szociális ár – anyagi nehézséggel küzdők számára kedvezményes ár, a keret kimerüléséig.
-
Támogatói ár – azok számára, akik lehetőségeikhez mérten szeretnék támogatni a szolgáltatás fenntarthatóságát és más ügyfelek szociális hozzáférését.
-
-
A szociális ár igénybevételének jogát a Szolgáltató fenntartja, a kedvezmény elérhetőségéről egyéni egyeztetés történik.
-
A fizetés történhet előre utalással vagy a helyszínen készpénzben.
-
A Szolgáltató jogosult az árakat bármikor módosítani. A módosítás a közzététel időpontjától hatályos, visszamenőlegesen nem alkalmazandó.
6. Adatkezelés
A Szolgáltató a személyes adatokat a vonatkozó jogszabályok (különösen a GDPR) szerint kezeli. Részletes tájékoztatást az Adatkezelési tájékoztatóban találsz.
7. Felelősségkorlátozás
A coaching szolgáltatás során nyújtott támogatás célja az ügyfél saját erőforrásainak mozgósítása. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a konzultációk alapján hozott döntésekért vagy azok következményeiért.
A Szolgáltató nem vállal felelősséget olyan technikai hibákért (pl. internetkapcsolat megszakadása), amelyek kívül esnek az irányítása alatt.
8. Panaszkezelés
A Szolgáltató célja, hogy minden ügyfél magas színvonalú, etikus és emberközpontú támogatásban részesüljön. Amennyiben mégis panasz vagy visszajelzés merülne fel, azt az alábbi módokon lehet benyújtani:
-
Írásban: egymegallo@gmail.com
-
A panaszokat a Szolgáltató 15 munkanapon belül kivizsgálja és megválaszolja.
Amennyiben a panaszkezelés nem vezet kielégítő eredményre, és a Szolgáltató az International Coaching Federation (ICF) etikai kódexét követi, úgy lehetőség van az ICF felé is panaszt benyújtani:
-
ICF Etikai Panaszbejelentés: https://coachingfederation.org/ethics/code-of-ethics
-
Online bejelentő űrlap: https://coachingfederation.org/ethics/ethics-complaints-process
9. Jogviták
A felek a vitás kérdéseket elsődlegesen békés úton próbálják rendezni. Amennyiben ez nem vezet eredményre, a jogvita rendezésére a Szolgáltató székhelye szerinti illetékes bíróság rendelkezik hatáskörrel.
10. Záró rendelkezések
A Szolgáltató jogosult a jelen ÁSZF-et bármikor, egyoldalúan módosítani. A módosítás a weboldalon történő közzététel napján lép hatályba.