Általános Szerződési Feltételek

Egy megállónyi támogatás
Hatályos: 2025. augusztus 4-től

1. Szolgáltató adatai

  • Szolgáltató neve: Bőgér Eszter Anna e.v.

  • Székhely: 2643 Diósjenő, Csokonai u. 14.

  • Adószám: 91270047-1-32

  • Nyilvántartási szám / cégjegyzékszám: 60753034

  • E-mail cím: egymegallo@gmail.com

  • Telefonszám: +36 30 012 1580

2. Alapvető rendelkezések

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák a Szolgáltató által a www.egymegallonyitamogatas.hu weboldalon keresztül nyújtott coaching szolgáltatások igénybevételének feltételeit.

A weboldalon történő szolgáltatásmegrendelés, időpontfoglalás vagy kapcsolatfelvétel egyben a jelen ÁSZF elfogadását is jelenti.

3. A szolgáltatás jellege

A Szolgáltató egyéni és/vagy csoportos coaching és mentorálás formájában nyújt támogatást személyes fejlődés, életvezetés, munkahelyi kérdések, vagy egyéb pszichológiai tanácsadást nem igénylő témákban.

A coaching nem minősül pszichoterápiás vagy egészségügyi szolgáltatásnak.


3/A. Nulladik találkozó (ismerkedő konzultáció)

A coaching folyamatot minden esetben egy ún. nulladik találkozó előzi meg, amely egy ingyenes  ismerkedő konzultáció. Ennek célja:

hogy a felek megismerjék egymást,

a kliens körvonalazza a hozott témát vagy célokat,

a Szolgáltató pedig bemutatja a coaching folyamat kereteit és módszereit.

A nulladik alkalom alapján a felek közösen döntenek arról, hogy kialakítanak-e coaching kapcsolatot.

Ez az alkalom nem kötelez sem a kliens, sem a Szolgáltató részéről a folyamat elindítására. A beszélgetés bizalmas, az adatkezelési szabályok erre is érvényesek.

3/B. Coaching megállapodás / szerződés

A coaching folyamat megkezdése előtt – a nulladik alkalmat követően – a felek között egyedi coaching megállapodás (írásban vagy e-mailes egyeztetés formájában) jön létre. Ez a megállapodás tartalmazza:

  • a coaching célját és időtartamát,

  • a találkozók rendszerességét, módját (online/személyes),

  • a díjazást és fizetési feltételeket,

  • a titoktartásra, adatkezelésre, felelősségre és lemondási feltételekre vonatkozó szabályokat,

  • a Szolgáltató és a kliens jogait, kötelezettségeit és vállalásait.

A coaching kapcsolat alapja a kölcsönös tisztelet, bizalom és együttműködés. A szerződés a coaching folyamat lezárásáig hatályban marad, de bármelyik fél jogosult azt indoklással megszüntetni, ha úgy ítéli meg, hogy a folyamat nem szolgálja tovább a célokat.

4. Időpontfoglalás és lemondás

  • Időpontot a weboldalon keresztül, e-mailben vagy más megadott csatornán lehet foglalni.

  • A lefoglalt időpont legkésőbb 24 órával korábban díjmentesen lemondható vagy módosítható.

  • 24 órán belüli lemondás vagy meg nem jelenés esetén a konzultáció teljes díja felszámításra kerül.

5. Díjak és fizetési feltételek

  • A coaching szolgáltatás díja a weboldalon szereplő, aktuálisan feltüntetett árlista szerint alakul.

  • A Szolgáltató háromféle díjszabást kínál:

    • Standard ár – a szolgáltatás piaci értékének megfelelően.

    • Szociális ár – anyagi nehézséggel küzdők számára kedvezményes ár, a keret kimerüléséig. 

    • Támogatói ár – azok számára, akik lehetőségeikhez mérten szeretnék támogatni a szolgáltatás fenntarthatóságát és más ügyfelek szociális hozzáférését.

  • A szociális ár igénybevételének jogát a Szolgáltató fenntartja, a kedvezmény elérhetőségéről egyéni egyeztetés történik.

  • A fizetés történhet előre utalással vagy a helyszínen készpénzben.

  • A Szolgáltató jogosult az árakat bármikor módosítani. A módosítás a közzététel időpontjától hatályos, visszamenőlegesen nem alkalmazandó.

6. Adatkezelés

A Szolgáltató a személyes adatokat a vonatkozó jogszabályok (különösen a GDPR) szerint kezeli. Részletes tájékoztatást az Adatkezelési tájékoztatóban találsz.

7. Felelősségkorlátozás

A coaching szolgáltatás során nyújtott támogatás célja az ügyfél saját erőforrásainak mozgósítása. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a konzultációk alapján hozott döntésekért vagy azok következményeiért.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget olyan technikai hibákért (pl. internetkapcsolat megszakadása), amelyek kívül esnek az irányítása alatt.

8. Panaszkezelés

A Szolgáltató célja, hogy minden ügyfél magas színvonalú, etikus és emberközpontú támogatásban részesüljön. Amennyiben mégis panasz vagy visszajelzés merülne fel, azt az alábbi módokon lehet benyújtani:

  • Írásban: egymegallo@gmail.com

  • A panaszokat a Szolgáltató 15 munkanapon belül kivizsgálja és megválaszolja.

Amennyiben a panaszkezelés nem vezet kielégítő eredményre, és a Szolgáltató az International Coaching Federation (ICF) etikai kódexét követi, úgy lehetőség van az ICF felé is panaszt benyújtani:

  • ICF Etikai Panaszbejelentés: https://coachingfederation.org/ethics/code-of-ethics

  • Online bejelentő űrlap: https://coachingfederation.org/ethics/ethics-complaints-process

9. Jogviták

A felek a vitás kérdéseket elsődlegesen békés úton próbálják rendezni. Amennyiben ez nem vezet eredményre, a jogvita rendezésére a Szolgáltató székhelye szerinti illetékes bíróság rendelkezik hatáskörrel.

10. Záró rendelkezések

A Szolgáltató jogosult a jelen ÁSZF-et bármikor, egyoldalúan módosítani. A módosítás a weboldalon történő közzététel napján lép hatályba.


Készítsd el weboldaladat ingyen!